ثبت نام اقساطی در دوره فقط با پرداخت 60 درصد مبلغ دوره در قسط اول (5 میلیون , 600 هزار تومان) و 40 درصد در قسط دوم (3 میلیون 700 هزار تومان)

دانش آموزانی که کلیه دروس سال قبل را با معدل 20 گذرانده اند در صورت پرداخت نقدی، از ۱۰٪ تخفیف برخوردار می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۲۸۸۰۵۷ تماس حاصل نمایید.

با ما تیزهوشانی شو !

دانش آموزان و اولیای گرامی در مورد موسسه آموزشی صدشو چه می گویند؟

0 +
قبولی های 1397
0 +
قبولی های 1398
0 +
قبولی های 1399
0 +
قبولی های 1400
0 +
قبولی های 1401

ویژگی های برتر کلاس آمادگی تیزهوشان ششم

تدریس توسط اساتید مدارس تیزهوشان – تدریس ۳۰ جلسه ریاضیات، ۲۵ جلسه علوم، ۱۵ جلسه ادبیات و ۱۰ جلسه هوش و استعداد تحلیلی – آزمونهای دوره ای جهت بررسی روند پیشرفت تحصیلی به تفکیک هر درس

 این دوره در دو بخش (آموزش پیشرفته و تست زنی) به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود و برای کلیه دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس تیزهوشان و داوطلبانی که می خواهند  در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت کنند، طراحی شده است.

هدف از این دوره، ارتقای سطح علمی دانش آموزان پایه نهم جهت موفقیت در آزمونهای مدارس برتر بویژه آزمون تیزهوشان و آزمون جانمایی مدارس سمپاد می باشد. شرکت در این دوره نیازمند تلاش مضاعف دانش آموز و نیز اجرای رهنمودهایی است که توسط دبیران در جلسات درسی بیان می شود.

برای موفقیت در آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم باید سالی پر تلاش را سپری کنید. چرا که منابع آزمون تیزهوشان از مباحث درسی پایه هشتم و نهم و هوش و استعداد تحلیلی است. از آنجا که آزمون نهم ظرفیت بسیار پایینی دارد رقابت در آن بالاست و نیاز است که دانش آموز به مباحث ذکر شده تسلط کافی داشته باشد.

موسسه صدشو با همکاری اساتید برتر مدارس استعدادهای درخشان شهر تهران (سمپاد)، اقدام به برگزاری کلاس های تخصصی آمادگی آزمون تیزهوشان نهم به دهم نموده است و تدریس کامل دروس ریاضی، علوم (بخش فیزیک و شیمی)، ادبیات، هوش و استعداد تحلیلی را شامل خواهد شد.

آزمونهای شبیه ساز تیزهوشان نهم: موسسه آموزشی صدشو هر ساله جهت سنجش کلی و ایجاد فضایی واقعی برای داوطلبان، اقدام به برگزاری 10 دوره آزمون شبیه ساز تیزهوشان (به صورت حضوری و غیر حضوری) می کند تا دانش آموزان با تسلط بر مباحث و نکات تست زنی و همچنین مدیریت زمان و استرس؛ با موفقیت آزمون تیزهوشان نهم را پشت سر قرار دهند.  آزمونهای شبیه ساز مجزا ازدوره های آموزشی می باشد و ثبت نام این آزمونها در بخش آزمونهای شبیه ساز سایت از دی ماه شروع خواهد شد.

3 نکته مهم برای موفقیت در آزمون پایه نهم استعدادهای درخشان

به رقبای خودتون نگاه کنید! همون‌طور که می‌دونین رقبای شما از سال‌های قبل از آزمون تیزهوشان دارن در کلاس‌های آمادگی ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند(عموماً داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم، از پایه هفتم در کلاسهای آمادگی تیزهوشان شرکت می کنن). پس ما باید به اون‌ها نگاه کنیم و خودمون رو از همه لحاظ برای این آزمون آماده کنیم.

 نکته مهم دیگر برای موفقیت در آزمون تیزهوشان، یادگیری نکات تستی مباحث مطرح شده در آزمون تیزهوشان است. همون‌طور که گفتیم مدیریت زمان در آزمون تیزهوشان خیلی خیلی مهمه و لازمه ی رعایت مدیریت زمان اینه که دانش‌آموز تسلط کافی بر مباحث داشته باشه. تسلطی که فرای تسلط بر مباحث کتاب درسی بصورت تشریحی است.

نکته سوم اینه که مباحث کتب درسی پایه هشتم و نهم که شامل دروس ریاضی، علوم، ادبیات فارسی، پیام آسمانی، قرآن و علوم اجتماعی میشه نیازمند آموزش نکات تستی هست. چون با روش های تشریحی نمیشه در زمان محدود آزمون به سوالات این بخش جواب داد. دقت کنید که دروس ریاضی، علوم و ادبیات در آزمون تیزهوشان نهم به دهم از مباحثی فرای کتب درسی طرح سوال میشن و حتی باید به بعضی مباحث پایه دهم هم مسلط بشید تا بتونید در زمان محدود آزمون، سوالای بیشتری رو درست جواب بدید.

منابع کمکی درس زبان و ادبیات فارسی

معمولاً مطالعه کامل کتاب درسی ادبیات فارسی به تنهایی می تواند شما را بی نیاز از کتب کمک آموزشی نماید. 10 سوال از این درس در آزمون تیزهوشان مطرح می شود که ترکیبی از املا، معانی واژگان، تاریخ ادبیات، آرایه های ادبی و … است. با این حال کتاب های زیر می تواند در کنار مطالعه کتاب درسی برای آمادگی آزمون تیزهوشان مثمر ثمر باشد.

  • کتاب فارسی نهم – انتشارات مبتکران
  • کتاب فارسی تیزهوشان نهم – انتشارات نشر الگو

  • ادبیات فارسی تیزهوشان هشتم انتشارات مبتکران

منابع کمکی درس علوم تجربی

سوالات درس علوم تجربی نیز هم حفظی و هم از نوع مفهومی است. بنابراین می بایست به طور ویژه این درس را در برنامه مطالعه خود بگنجانید و تمامی سرفصل های آن را بررسی و به موضوعات مطرح شده مسلط شوید. کتاب های کمک آموزشی زیر می تواند شما را آماده تست زنی سوالات علوم نماید:

  • کتاب علوم تیزهوشان نهم – انتشارات خیلی سبز
  • کتاب آموزش پیشرفته علوم تجربی تیزهوشان نهم – انتشارات گل واژه

  • کتاب علوم هشتم سری IQ – انتشارات گاج

منابع کمکی درس ریاضیات:

ریاضیات از دروس مهم آزمون تیزهوشان است و از آنجا که حل مساله و تمرین نقش بسیار زیادی در موفقیت در تست زنی این درس ایفا می کند، استفاده از کتب کمک درسی و آموزشی ریاضی می توانید مسیر شما را در این خصوص تسهیل نماید. کتاب های کمک آموزشی زیر می تواند شما را برای تست های ریاضیات آماده کند:

  • جزوات انحصاری ریاضیات هشتم و نهم به تالیف جناب دکتر طهرانی
  • ریاضی نهم پیشرفته مبتکران
  • کتاب ریاضی نهم سری IQ – انتشارات گاج
  • ریاضی هشتم پیشرفته مبتکران

منابع کمکی آزمون استعداد تحلیلی:

سوالات استعداد تحلیلی آزمون تیزهوشان بر مبنای ارزیابی هوش و توانایی دانش آموز طراحی می شوند. دانش آموزان می بایست با حل انواع تست های مبتنی بر هوش، توانایی خود را بالا برده و برای این مدل سوالات خود را آماده نمایند.  در ادامه چند کتاب کمک درسی برای آمادگی آزمون استعداد تحلیلی نهم به دهم ارائه می گردد:

  • کتابهای هوش و استعداد تحلیلی نهم  به تالیف جناب دکتر طهرانی انتشارات آفتاب گیتی(سه جلد)
  • هوش و استعداد تحلیلی نهم تیزهوشان خیلی سبز
  • هوش و خلاقیت و استعداد تحلیلی ششم تا نهم کاهه
  • هوش و استعداد تحلیلی نهم مرشد مبتکران
  • کتاب 1500 تست استعداد تحلیلی تیزهوشان نهم – انتشارات مهر و ماه

بد نیست بدانید که ...

تعداد نفرات قبولی آزمون استعدادهای درخشان نهم به دهم بسیار پایین است و این آزمون صرفاً جهت تکمیل ظرفیت کلاس های تیزهوشان مدارس سمپاد برگزار می گردد. بنابراین تعداد متقاضی در آن بالا و دانش آموزان با تمامی توان خود در این آزمون شرکت می کنند. حضور در کلاس های تیزهوشان و آشنایی با روش های تست زنی، مدیریت زمان و مدیریت اضطراب به شما کمک خواهد کرد تا به راحتی در آزمون تیزهوشان نهم قبول شوید.

تست زنی مباحث هوش و استعداد تحلیلی روش های مختلفی دارد که عموما در کتب مرتبط به آزمون تیزهوشان هم به صورت پراکنده و ناقص به آن پرداخته شده است. پس باید جهت انسجام مطالب و بررسی دقیق  انواع هوش و استعداد تحلیلی در کلاس های تیزهوشان پایه نهم  شرکت کنید تابتوانیم رقبایمان را پشت سر بگذاریم.

چرا موفقیت در آزمون تیزهوشان نهم مهم است؟

یکی از امتحان‌هایی که در پایه نهم برای دانش‌آموزان سرنوشت‌ساز است، آزمون تیزهوشان است.

اما چرا این آزمون را می‌گیم سرنوشت‌ساز ؟ به دلیل این‌که قبولی در آزمون تیزهوشان می‌تونه یکی از راه‌های مؤثر برای موفقیت در آینده تحصیلی دانش‌آموز و تضمین قبولی در کنکور سراسری و موفقیت در آینده شغلی اون باشه.

قبل‌از این‌که ما به بررسی آزمون بپردازیم قصد داریم که به این‌موضوع بپردازیم که چرا باید در آزمون تیزهوشان شرکت بکنیم و در این آزمون موفق بشیم؟

در پاسخ باید بگوییم که طبق آماری که همه‌ساله سازمان سنجش کشور اعلام می‌کنه، بیش‌از هفتاد درصد نفرات اول کنکور سراسری، از دانش‌آموختگان مدارس تیزهوشان هستند و این نشان‌دهنده اینه که این مدارس از نظر سطح علمی و نتیجه گرایی، دارای رتبه برتر در بین سایر مدارس مشابه هستند و دانش‌آموزی که در این مدارس قبول می‌شه عملاً قبول شدنش در دانشگاه‌های معتبر و تراز اول کشور تضمینه.

یکی از مواردی که قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم رو مهم تر جلوه می‌ده اینه که کسانی که در این پایه موفق به قبولی در آزمون تیزهوشان میشن قادر خواهند بود (با سرمایه گذاری علمی مدارس تیزهوشان و اجرای دوره های مرتبط با آزمونهای کشوری و جهانی) در المپیادهای علمی، حایز نمرات برتر شوند و بدون شرکت در کنکور سراسری در رشته و دانشگاه مورد نظرشان پذیرفته شوند.

منابع و مفاد آزمون استعدادهای درخشان پایه نهم:

در پایه نهم به دهم آزمون تیزهوشان، مطالب درسی پایه هشتم و نهم به انضمام سوالات هوش و استعداد تحلیلی مورد سوال قرار می گیره که طی دو دفترچه در اختیار داوطلبان قرار داده میشه.

سوالات دفترچه شماره یک آزمون تیزهوشان نهم، فقط از مباحث هوش و استعداد تحلیلیه و دفترچه شماره از دروس ریاضی، علوم، ادبیات، اجتماعی، پیام آسمانی و قرآن است.

مباحث هوش و استعداد تحلیلی که در آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم مطرح می‌شه در کتب درسی پایه‌ریزی نشده. چون در کتب درسی دانش آموزان، درسی درمورد هوش و استعداد تحلیلی وجود نداره. همچنین مباحث مطرح شده از کتب درسی پایه هشتم و نهم اکثرا از مطالب فرای کتب درسی است و دانش آموز باید برای مدیریت زمان نکات تستی هر درس را فرا بگیرد. به‌همین خاطر لازمه که دانش‌آموزی که هدفمنده و می‌خواد در آزمون تیزهوشان قبول بشه، جهت کسب مهارت تست زنی و تسلط بر مباحث آزمون در کلاس های آمادگی تیزهوشان شرکت کنه.

منابع و مفاد آزمون تیزهوشان نهم - صدشو
منابع آزمون تیزهوشان پایه نهم سال 1402
سوالات استعداد تحصیلی تعداد سوال ضریب رشته تحصیلی ضریب سمپاد مهارتی
درس ریاضیات 10 سوال رشته ریاضی فیزیک: 4 3
رشته علوم تجربی: 2
رشته علوم انسانی: 2
درس علوم تجربی 10 سوال رشته ریاضی فیزیک: 2 3
رشته علوم تجربی: 4
رشته علوم انسانی: 2
درس قرآن و پیام های آسمانی 10 سوال رشته ریاضی فیزیک: 1 1
رشته علوم تجربی: 1
رشته علوم انسانی: 1
درس مطالعات اجتماعی 10 سوال رشته ریاضی فیزیک: 1 1
رشته علوم تجربی: 1
رشته علوم انسانی: 1
درس زبان و ادبیات فارسی 10 سوال رشته ریاضی فیزیک: 2 2
رشته علوم تجربی: 2
رشته علوم انسانی: 4
دوره آموزشی

دوره پیشرفته (آموزش دروس)

در این دوره، مباحث ریاضی، علوم، ادبیات، هوش و استعداد تحلیلی بصورت تستی و مفهومی مطابق آخرین تغییرات آزمون تیزهوشان به طور کامل توسط دبیران مدارس تیزهوشان شهر تهران تدریس می شود تا دانش آموزان بعد از اتمام دوره، بطور کامل آماده آزمون ورودی تیزهوشان شوند.

خدمات ارائه شده در کلاس تیزهوشان نهم صدشو

آزمونهای پیشرفت تحصیلی (تسلط بر تست زدن، مدیریت زمان)

جهت بررسی روند پیشرفت تحصیلی، آزمونهای دوره ای هدفمند(بصورت مستقل برای هر درس)، مطابق با آخرین تغییرات آزمون تیزهوشان و روند پیشرفت درسی از دانش آموزان برگزار می شود و گزارش آن به اطلاع والدین خواهد رسید و در صورت نیاز، روشهای پیشرفت در نمرات و نحوه اصلاح مطالعه ارایه خواهد شد.

دوره تست زنی و آزمون آزمایشی

ویژگی های برتر کلاس آمادگی تیزهوشان نهم

در کلاس آمادگی تیزهوشان نهم، کلیه نکات آزمون ورودی تیزهوشان در سطح کتب پایه نهم مدارس تیزهوشان و مطابق با آخرین تغییرات آزمون تیزهوشان، توسط دبیران مدارس تیزهوشان شهر تهران تدریس خواهد شد.

این دوره شامل جزوات اختصاصی موسسه می باشد که در آن تدریس و تست های هدفمند جهت تثبیت مطالب تالیف شده است.

این دوره شامل آزمون های دوره ای جهت بررسی سطح علمی، مدیریت زمان، مدیریت استرس و رفع نقاط ضعف دانش آموز می باشد.

سوالات متداول

در خصوص آزمون تیزهوشان نهم

50 درصد سوالات آزمون مرتبط با موضوع هوش و استعداد تحلیلی است و 50 درصد دیگر از کتب درسی و استعداد تحصیلی مطرح می شود.

مطابق شرایط آزمون، سوالات مطرح شده فقط از محتوای کتب درسی پایه های هشتم و نهم خواهد بود و از سایر پایه های گذشته نظیر ششم و هفتم سوالی مطرح نمی گردد.

مطابق شرایط اعلام شده برای آزمون تیزهوشان نهم در سال 1401، معدل نوبت دوم پایه هشتم شما می بایست بالاتر از 19 باشد.

حسب منابع اعلام شده برای آزمون سال 1401، سوالی از دروس زبان های خارجی(عربی و انگلیسی) مطرح نخواهد شد. اما در خصوص آزمون سال 1402 هنوز خبر موثقی اعلام نشده است.

ثبت نام کن جا نمونی!

دوره های در حال ثبت نام ...